mandag 29. mars 2010

Forandringer

Den siste uka er det mye som har skjedd. Bl.a at sivilstatusen er singel.

I helgen feiret vi 25-årsdagen til Sverre med en fest. Knakende morsomt og jeg har ikke hatt det så artig en kveld på lenge. Ble en liten bytur også, og der fikk jeg svingt "danseskoene" mine litt. Jeg må lære meg å danse..
Kvelden ble avsluttet i rett tid (var hjemme halv 3) etter en ganske så kul bilopplevelse. Kan ikke beskrives, det må oppleves.
Søndagsmorgenen var ikke så ille som jeg hadde fryktet, formen var egentlig sånn passe fin:) Det ble litt uenigheter og diverse kvelden før, så på søndagsmorgenen ble jeg singel. Så nå er det bare meg og ungene igjen, og det kommer jeg nok til å trives med. Er en liten einstøing som trives alene.
Jeg og Jon Arne ble vel egentlig enige om at vi kanskje fungerer bedre som venner enn kjærester, og hvis vi klarer å være venner, er jo det bra:)

Så, nå er en epoke som varte 4 mnd av livet over, og da er det bare å starte på ny frisk:):):) Skal kose meg sammen med ungene og legge mannfolk på hylla for en stund. Det blir nok alltids tid for slikt;


Søsteren min fant et bilde av meg på en eldgammel telefon for en stund siden. Det er tatt sommeren 2006, da jeg var 19 år gammel. Jeg savner det blonde håret noen ganger, men jeg tror nok jeg skal holde meg på den mørke siden...:P

2 kommentarer:

  1. wow, nice, blondt hår og så langt :P

    jaja, nånn gång e det godt uten mannfolk i livet, det bli bare styr med det nånn gang, men vess mainj virkelig passe sammen så fungere man noenlunde bra sammen :D

    stor klem
    xx

    SvarSlett
  2. Ja, æ savne d! Men når æ tænke på ailt slite som ska t for å få d blondt, å at d e lite sannsynlig for at d bli bra, bli savne litt likar:P
    Æ har så my me mæ sjøl å ongan at æ savne itj å ha nån heller. Godt å vårrå alein å ta aill avgjørelsan sjøl. Å vess æ ende opp me ein mainn ein gang, bli d itj nå fløtt i lag å tjoåhei nei. Heimen min herre:P

    Stor klæm:):)

    SvarSlett