torsdag 8. april 2010

Fornyelser fryder!

Nå har jeg ENDELIG kjøpt meg tv (på tirsdag)!!! Jippi!! Omsider har Camilla tatt det store "teknologiske" steget og investert i flatskjerm:D Tidligere har jeg hatt en STOR kasse på noen og 20" med like mye kant rundt som skjerm, men nå er den byttet ut med en 42" Philips LCD med full HD. Kjempelekker sak!
Vet at 42" egentlig ikke er så mye skryte av i dag, men det er stort nok for meg og stua mi. Prisen var ikke så ille heller:):)
 Gammel-tv'n har fått plass på gulvet inntil videre.
Min store lekre sak:D:D




Måtte på lueshopping til ungene i går, for nå begynner det å bli såpass varmt i været at ulluene blir for tykke, men det er enda så kaldt at de trenger luer. Fant 4 stk (2 til hver) til en rimelig penge på H&M. 





Var også ute og gikk en ganske lang tur i går ettermiddag, og kjenner det i leggene i dag. Men om noen timer er det på'n igjen. Her er vi sprek!!!




5 kommentarer:

  1. Gratulere me ny tv:) LÆKKER:)

    Å d e så artig å sjå ætt guttan væks å e vørti så stor:) Dæm ser så livlig å gla ut:):) Kjæmpehæli:):)

    SvarSlett
  2. Takk:)
    Jo dæm e veldig blid å gla. Heldigvis! Åsså så aktiv! Fuill fart i krabbinga, å Mathias har bynt å reisa sæ, så trur itj d e nå læng t hain bynne å ta nån skritt mens'n heill sæ fast. Å Kasper sett på gølve å kjæfte på'n for hain får itj d t einda:P

    SvarSlett
  3. Haha, så artig;) Eg ser han ferr mg:p Ferr eg skjønna godt d e irriterannes å værra den som IKKE kan stå einno;)

    SvarSlett
  4. Skikkelig stilig TV! Det e som Anne-Brit sei, "once you go flat, you never go back". Det bli så my beir å sjåh på da - seria og filma og ailt som e :)

    Så nusselig dæm e, men litt barsk på samme tid :)

    xx

    SvarSlett