mandag 15. mars 2010

10 ting om meg!

10 ting du kanskje ikke vet om meg? Jeg har blitt utfordret av Carina og siden hun er en god venninne, må jeg følge opp:)

1- Jeg har lyst til å lære meg å spille trommer.

2- Jeg har gått i søvne, kanskje jeg gjør det enda..

3- Jeg fikk et bedre forhold til foreldrene mine etter at jeg ble mor selv.

4- Jeg hadde en rask og for tidlig fødsel som gjorde at det tok en stund før den store morsfølelsen kom.

5- Jeg er veldig glad i mat, men er en dårlig kokk.

6- Jeg prøver hele tiden å slutte å røyke, og en dag skal jeg klare det.

7- Jeg har vært alene med ungene siden jeg var gravid i 2. mnd.

8- Jeg har mange drømmer som ikke kan realiseres..

9- Jeg er lei av å leie leilighet og er på utkikk etter noe å kjøpe.

10- Jeg var veldig selskapssyk før, men nå trives jeg nesten like godt alene også:)

3 kommentarer:

  1. Æ vest det meste æ :p Eller, værtfall den om at du e ein dårlig kokk! Neida, du e jo flink me mat du... :D Spessielt sånn graut og glassmat å sånt ;)

    SvarSlett
  2. Haha!! Artig du:P Men e d nå æ kain, så e d å varm mat i mikro'n sånn at d bli akkurat passe temp;)

    SvarSlett
  3. Åh du tok opp utfordringa, så arti. Vesst itj at du har løst te å spæll tromma haha, fin ufordring synes æ - blitt meir kjeint me følk etti det haha :)

    stor klem
    xx

    SvarSlett