mandag 15. mars 2010

Ny uke:)

Nå har nok en uke og helg passert, hvor blir det av tiden?

Helgen som var var veldig trivelig:) Kasper og Mathias lå over hos mamma og pappa lørdag til søndag.
Lørdagen ble brukt til litt handlig på Magneten, og så ble det film på kvelden. 2 stk faktisk. Onkel Oskar og den siste Rambo-filmen. Begynte også å se Rotte Netter, men den var kjedelig og litt uforståelig, så den ble fort byttet ut.
Søndagen gjorde jeg litt utsatt husarbeid, og har nok en gang funnet ut at det er IKKE lurt å utsette ting.. Men, jeg lærer nok aldri. Fikk spandert middag når jeg hentet Kasper og Mathias, stekte karbonader. Egentlig ganske godt, men fy for en matos..
Ungene la seg i rett tid og kvelden ble nok en gang tilbragt foran tv'n, men for en gangs skyld hadde jeg vett til å legge meg tidlig:)

I dag kommer faren til Kasper og Mathias klokken 11, og da skal jeg møte Maren for litt shopping. Hun skal ha liftgardiner og jeg skal se om jeg finner noe album-ting. Har vært veldig dårlig til å lage album til guttene (kanskje fordi jeg bestandig begynner på nytt fordi jeg ikke blir fornøyd?), men nå skal jeg ta meg selv i nakken og virkelig gjøre det. Kanskje blir det tid til en kaffe i dag også?



Spising av marie-kjeks

1 kommentar:

  1. Heisann.Ja tiden flyr avgårde.Godt med litt ungefri noen timer:)Man trennger det.Kjenner igjen det med å utsette ting.Men men.
    Håper dere får en flott uke.I dag er jeg ALENE hjemme for en gangs skyld.I det minste inntill videre.Så nå skal kringla snart i ovnen og så skal jeg prøve å ta det litt rolig så kanskje mine skuldre og nakke kan heles litt.Burde ikke sitte her men vanskelig å la være;)

    SvarSlett