søndag 21. februar 2010

Bursdagsfeiring

Nå er det søndag og nok en helg har passert.. Litt laber på bildetaking i den siste tiden, så her er det bare tekst. Skal skjerpe meg:P
 
Jon Arne hadde bursdag i går (gratulerer) pluss at søskenbarnet hans feiret sin 8-års dag, så vi var på Skogn i selskap. Masse folk, kaffe, mat og kaker:) Kasper og Mathias var hos mamma og pappa på sleepover, heldigvis, for jeg tror det hadde blitt litt mye for dem. Skal ikke så mye folk og bråk til før de blir urolige, tror dette kan ha sammenheng med at de er født for tidlig. Litt synd, men det kommer seg nok med tiden:)

På kvelden ble det en liten fest hjemme hos meg. Til å begynne med var det bare meg, Jon Arne og Sverre, men Kenneth, Silje, Jørgen og Jon Arne T. kom også etterhvert. Jeg var forsiktig med alkohol-inntaket pga at jeg er forkjølet (potte tett) og ville være frisk og fin i dag (noe jeg er, hurra). Det ble en bytur på meg, Jon Arne og Sverre utpå kvelden, som varte ut i de små timer. Alle utestedene i Levanger by ble besøkt, men vi endte til slutt opp på Bryggestua, pga at det var så lite folk på de andre plassene. Skjønner godt at det var en del som holdt seg hjemme i går, for det var iskaldt..
Stakk innom Pøbben en tur etter Bryggestua, og der ble vi sittende en stund for å vente på skyssen vår.
Det var en veldig trivelig og rolig kveld:) Jeg koste meg kjempemasse, men det var godt å komme hjem også:)

I dag sto jeg opp i 10-tiden (godt å sove litt lengre) og gjorde husarbeid! Her ligger vi ikke på latsiden..
Dro på Nossum i halv 2-tiden for å hente Kasper og Mathias. Fikk snyltet litt middag som var kjempegod. Kyllingfilet i saus, ris og grønnsaker. Ungene fikk smake på alt, og kyllingen var visst veldig god. Den kom ihvertfall ikke ut igjen:P
Julie og Roger kom på besøk litt utpå kvelden, og vi har avtalt at hun kommer en tur i morgen tidlig:) Så får vi se om vi finner på noe i morgen. Tror ikke det blir noe trilletur, for det er altfor kaldt for ungene å være ute nå. Det var snakk om noe vaffel-steking eller Backlund-tur, så det blir nok en trivelig dag.

Litt kjedelig og kort innlegg, men skribenten er trett, så forfatterkunnskapene har allerede lagt seg. Jeg må vel dilte etter og prøve å få noen timer på øyet:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar