søndag 14. februar 2010

Morsdag!!

Nå er morsdagen overstått og det er snart en ny dag. I år har kalenderen lagt både mors-, valentins- og fastelavensdagen på SAMME dag! Snodige greier, men ganske snedig, for da er alt unnagjort i en fei.
Fastelavensdagen har jeg aldri brydd meg så mye om, bollene er ganske gode og risene (?) er ganske fine med fargefjær i. Valentinsdagen har jeg aldri skjønt meg helt på, men det er en fin måte å få kjærlighetsfulle mennesker til å bruke en haug med penger på bamser, smykker, blomster osv.
Men morsdagen derimot, den er en fin dag:) Jeg har hatt min aller første morsdag, startet ganske kjedelig med oppvask og rydding (JIPPI!!!!) men til gjengjeld var Kasper og Mathias blide som to engler. Det hjalp på ganske mye:D
Prøvde meg på en sjokoladekake (1-2-3, jeg liker det!) som ikke ble så værst. Spist av den? Et lite stykke, resten står igjen på Nossum, for jeg er ikke noe sjokoladekake-monster. Var til mamma og pappa og spiste middag og drakk kaffe, jeg gjorde et stort innhugg i bløtkaka og håpte ingen merket det (har hittil ikke hørt noe).
Jeg og mamma trillet til Levangerhallen i regn- og snøvær og så Pål spille en handballkamp (de tapte). Kasper og Mathias fikk sitte i fanget og se på de også, og jeg tror de syns det var morsomt.

Dagen har gått kjempefort og nå er det kveld. Kjenner at det skal bli godt med litt søvn om ikke så lenge nå:)
Håper alle har hatt en fin hva-det-nå-enn-er-hvilken-dag-de-har-hatt:):)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar