tirsdag 16. februar 2010

Grønne fingre?


Nå har jeg tatt meg en runde i leiligheta og bevitnet mine sørgelige kunnskaper om plantestell. Jeg tror plantene mine har fått nok nå, enda jeg har prøvd det meste. Masse vann, lite vann, gjødning, sollys, "skygge", masse luft og helt innestengt (alt dette over lengre tid). Ikke noe av dette har hjulpet hittil, så jeg vurderer å bytte til plastikkplanter eller investere i nye levende grønne planter. Fordelen med plastikk er at de ikke trenger noe stell, noe som er veldi gunstig for meg siden jeg tydeligvis IKKE har grønne fingre. Men så er det veldig fint med levende planter da, og de fornyer jo også lufta på en måte.. Hmm.. Dette blir et lite dilemma som må tenkes litt på.                       





Ellers så har det vært en kjempefin dag med sol og blå himmel. Var ute å trillet en lang tur, noe som var godt for både kropp og sjel.
Var hos mamma og pappa i et møte med en mann fra Block Watne ang kjøping av en leilighet. Vet ikke helt om det blir enda, mye som må sjekkes opp ang lån, økonomi osv, men foreløpig ser det lyst ut:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar