torsdag 4. februar 2010

Nå er det kveld.

Det var herlig med en liten gåtur i dag, selv om det var veldig humpete.. Ringte pappa for å høre om han var på jobb, for da hadde vi et trillemål (greit å ha en pausestasjon innimellom) :P Det var han ikke, men han skulle på Backlund så vi ruslet dit vi også. Etter å ha sprunget gjennom kirkegata, buksert vogna opp en bratt rampe og plaget en dame til å gå 4 meter med stolen sin (var litt trangt innpå der) ble det endelig en kaffekopp:)
Kasper og Mathias var overlykkelige over å treffe morfaren og jeg tror det var gjensidig:P Tussete bestefar nei?
Helt siden guttene ble født har pappa sett fram til å ta dem med på café og spise is, og i dag fikk han ønsket sitt oppfylt. De delte en soft shake med sjokolade-smak, og det var veldig populært. Satt som to fugleunger og gapte etter skjeia:) Kjempemorsomt å se på.
Men å skifte bleier senere var ikke fullt så morsomt, tror det ble litt for mye for magene deres.. Det ble noen ekstra runder med vaskekluten for å si det slik..

Resten av dagen har vi bare kost og lekt oss:) Badet og spiste kveldsmat i halv 7-tiden, og etterpå la jeg dem bare i sengen, og der sovnet de helt av seg selv. Det er ikke hverdagskost, så de var kjempeflinke. Skal fortsette slik fremover, for hittil har de som regel sovnet i fanget, og det blir litt slitsomt, både for meg og dem..
Resten av kvelden har jeg bare tenkt å kose meg, se på tv og spise mat. Gleder meg til å spise, for nå roper magen:P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar