søndag 28. februar 2010

I dag...

er det søndag, og enda tidlig på dagen:) Men snart er helga over..

I går var jeg, Kasper, Mathias og Jon Arne og drakk kaffe sammen med Sverre. Jeg og ungene tok senere turen til Nossum for det var lagt en plan om å møte ei angående en leilighet, men det ble ikke noe av, typisk.. Men, jeg fikk snyltet til meg middag, rømmegrøt:) Det er like godt hver gang.
Mamma og pappa trillet en tur med guttene, og da unnet jeg meg noen minutter på sofaen deres. De beste sove-minuttene i løpet av denne uka. Så herlig å bare kunne slappe av og vite at man kan lukke øynene uten at noen begynner å gråte akkurat idet jeg holder på å sovne.

Senere på dagen kom Jon Arne og Sverre hjem til meg for å spise pizza og se 3-mila. Første gang i løpet av hele OL at jeg har sett noe fra begynnelse til slutt. Det var faktisk spennende på slutten når Marit Bjørgen kjempet til siste meter om gullet, men ble slått av en polakk. Jaja, sølv er ikke så ille:)
Fikk også med oss curling-finalen i natt (kjempeartig sport, for det tror jeg kanskje jeg kunne prøvd meg på selv), noe som førte til få timer med søvn, så i kveld blir det å hoppe til køys i rett tid. Curling er en ganske vanskelig sport, så det ble litt googling om regler og diverse, pluss at jeg måtte snoke litt på John Morris som spiller for Canada. Det var ikke så ille å se sport når det var noe fint å hvile øyet på;) Koste meg jeg;)

I dag er det kjempevær og jeg har vært ute og trillet, i 1 1/2 time!! Sliten? Jepp, men så herlig! Fikk omsider bruk for solbrillene mine (har enda ikke kjøpt meg nye), for sola var så sterk at jeg så ingenting.
 
Finfint vær!

 
 
Kasper og Mathias sover godt i vogna si. Hadde på UV-filteret så det 
ikke skulle bli så sterkt lys til dem.

 
 
Me, myself & I, før solbrillene kom på, derfor alle rynkene, 
jeg begynner IKKE å bli gammel.. Bare litt..

Resten av dagen skal vi bare kose og leke oss. Mamma og pappa kommer litt senere for å drikke kaffe og hjelpe til med kveldsstellet, eller mamma hjelper til, mens pappa herjer opp begge guttene.. Men men, siden han er morfar må han vel få lov til det:P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar