søndag 7. februar 2010

Fredag & Lørdag

Nå er det søndag.. Denne helgen har gått fort, som vanlig:P
På fredag ble det en gåtur som varte i 1 1/2 time. Jeg og Jon Arne gikk, mens ungene fikk ligge å late seg i vogna:P Vi gikk til banken der jeg betalte ned lånet mitt:D Så nå er jeg gjeldsfri!!!! En stund, før jeg må ta opp et nytt lån for å kjøpe meg leilighet, når den tid kommer. Ellers var det ikke så mye som skjedde den dagen, jeg og ungene bare slappet av og koste oss, mens Jon Arne var på sladdermøte på Magneten.. Kasper og Mathias var flinke igjen, og sovnet selv i sengene sine:D

På lørdag var guttene til faren sin fra 11 til rundt halv 5. Jeg skulle egentlig gjøre litt husarbeid, men en del av dagen ble brukt på Magneten, gjorde unna litt handling osv. Jeg har slitt en del med hodepine i det siste, så da jeg kom hjem, ble det en liten lur, og det var godt. Da jeg hentet ungene oppi Høgberget (Jon Arne var med, for jeg hater å kjøre ned den bratte bakken som ikke har noe snuplass, og Camilla lider av kan-ikke-å-rygge-syndromet) ble de så glade for å se meg, og det varmer et morshjerte<3 De hadde besøk oppi der av fadderen til Mathias og ungene hans, så det var nok av liv og lyd der..
Ble en del kos og leking resten av kvelden, men Kasper og Mathias var litt preget av å ha blitt herjet mye med og at det hadde vært så mye bråk rundt dem.. Ble litt bedre etter at de fikk lese Her & Nå på egenhånd (selvfølgelig hev de seg på programbiten, den eneste delen jeg ville ha..). Når de hadde lagt seg ble det matlaging; pitabrød med taco-kjøttdeig og salat. Det var kjempegodt. Kasper måtte opp en tur, men sovnet da jeg la meg sammen med ham oppi senga mi (bortskjemt nei..?). Da var jeg så trøtt selv at jeg tok kveld litt over klokken 10, på en lørdag.. Er man sliten tobarnsmor, så er man det..:P
I dag (søndag) har vi hittil ikke gjort noen ting. Skal på
Nossum senere og feire 12 årsdagen til Pål (broren min). Gleder meg kjempemye til å treffe slektninger og spise kake (mest kake:P) Det kommer vel en oppdatering senere om hvordan vi hadde det:)








3 kommentarer:

  1. kan-ikke-å-rygge-syndromet;) Haha.. Har itj eg prøvd å lærd dg å røgg ein gång?;) Eller to?;)

    Men hærreguuuud korr søte smekka:) HÆÆÆLI:)

    SvarSlett
  2. Hehe:P
    Trur d va to gang, men du skjønne d, d e litt vanskelig å koordiner å sånt. Når æ sjer bakover så bli d jo litt bakvendt å sveng.. Vess du skjønne ka æ mein? Å speil på sian tå biln? Skjønne itj bæra koffer dæm e der, dæm tar jo så my plass, å e så lett å kjør på:P

    Nætte smekka ja? Sånn to-pakk på princess, ein me mammadalt å ein d står "like kjekk som pappa", dæm kom bort dæm, sånn plutselig.. D må næstn vårrå saint d som står på kleian dæm ska ha på sæ..

    SvarSlett
  3. Haha, skjønne it koffer dæm e der;) Haha!! Eg flire ganske høgt her eg sett no! Kjenne eg savne Camilla-kommentaran:) Må få tatt mg en tur te Levanger igjen SNART:)

    SvarSlett