tirsdag 23. februar 2010

Vinter=kaldt, i hvertfall i dag..

Brr.. I dag er det kaldt, både inne og ute.

Varmekablene og oljeovnen står på for fullt, for her i huset er det ingen ved. Det var en liten nisse som skrøt av at han skulle fikse ved, men siden det ble snakket om har jeg ikke sett så mye som en flis. Jeg klarer fint å holde varmen inni leiligheta med bare å bruke oljeovnen og varmekablene, men strømregninga fyker i taket, og jeg har ikke all verdens formue.

Vinteren er her enda, og det virker ikke som den vil slippe taket. Jeg har ikke noe imot denne årstiden, men når graderstokken kryper til rundt -20, blir det litt for kaldt for meg. Ungene kan ikke være ute når det er så kaldt heller, så nå er vi innestengt i påvente av varmere vær. Dønn kjedelig å sitte inne dagen lang, ungene blir grinete og jeg går på veggen av rastløshet. Men men, sånn er det noen ganger:)
Utom stuevinduet mitt.

 Kasper og Mathias


Noen bilder fra en av de morsomste kveldene jeg noen gang har hatt. 29.august i fjor, Carina var hjemme fra England og jeg, hun og Sveinung var hjemme hos meg først, før vi dro på Oskars der vi danset føttene av oss og hadde det kjempeskøy. Møtte gamle kjente, og ble kjent med noen nye:) Det var en topp kveld, som jeg håper blir gjentatt en eller annen gang i fremtiden:)
Carina er en av de som kjenner meg aller best, selv om vi ikke snakker så mye sammen. Hun har bestandig hatt den evnen at hun forstår hva jeg mener, selv om jeg ikke sier alt. Det skulle definitivt vært flere som henne:)





3 kommentarer:

  1. Så hærlig glis på Kasper:)

    SvarSlett
  2. Wooooh, så stilig bildan tå oss va :)
    Håpe du klare å hold varmen i det derre iskalde være, er e det bare litt kaldt og regn. Gutan din e blitt så stor, gler mæ te å sjåh dæm igjæn, og dæ selvfølgele, spørrs bare på når :D

    stor klem
    xx

    SvarSlett
  3. Kristine: Hehe ja:P Sjer ut som hain ska skjøt handa i veret å kauk YES!!

    Carina: Kule bilda ja! Å gosj for ein artig kveld.. Kom to sekka me ved for itj så læng sia, så nu fyres d i ovn, å d har virti ganske så varmt her nu:D
    Ongan væks som bare d, dæm kain å sitti sjøl ei lita stund åsså åle dæm sæ hit å dit. Æ fainn Kasper på dørstokken t gangen for nån daga sia:P
    Vi må træffes ja når du kjæm heim igjæn:D:D Gler mæ!!

    Stor klæm fra mæ, å to små snørråte fra Kasper å Mathias;)

    SvarSlett