fredag 12. februar 2010

Dagene flyr!!

Nå går dagene så fort at det er så vidt jeg rekker å henge med hvilken dag og dato det er. Men i dag vet jeg at det er fredag og at jeg ikke har skrevet her siden mandag, så nå er det på tide med en oppdatering!

 Mathias












Kasper




Tirsdag: Gikk nedover til arbeid og snakket med sjefen på formiddagen. Sa at jeg helst ville jobbe dag, men kan ta en kveld i uken. Virker som om det går i orden, heldigvis:)
Jeg senket bunnene i sprinkelsengene, så nå er det ingen fare for at Kasper og Mathias plutselig reiser seg opp og hopper ut av sengene.
På kvelden kom Julie og Roger på besøk. Vi spiste blåbærpai (NAM-NAM) og så Frustrerte Fruer. 
Vi er like glade i blåbærpai alle tre, så formen ble nesten skrapt, men det er like så greit, for da slapp jeg å ta vare på det.



Onsdag: Faren til Kasper og Mathias kom en tur på formiddagen, og da benyttet jeg sjansen til å dra på butikken alene. Klarte (igjen) å motstå fristelsen til å kjøpe den siste boken av Dan Brown, Tapte Symboler. Den koster 349 kroner, og det er litt dyrt for en bok syns jeg. Kjøpte meg istedet to filmer til 79 kroner stk, første Twilight filmen og Australia. Da jeg sto ved vaskemidlene fikk jeg en veldig opprivende telefon. Viste seg at en venninne av meg ikke har vært så veldig venninne-aktig i det siste men heller dolket meg i ryggen på en veldig veldig stygg måte. Kommer til å ta lang tid før jeg snakker med henne igjen, om jeg noen gang vil snakke med henne..
På ettermiddagen var Kasper og Mathias til mamma og pappa noen timer. Da benyttet jeg tiden til å vaske og støvsuge litt, godt å få gjort unna en del i fred, uten at jeg må ta pauser pga mammasyke unger:P Guttene har begynt å bli redd for støvsugeren, så jeg må gjøre det mens de er "ute av huset" eller ligger på soverommet og sover. Litt dumt, for det må jo støvsuges en del her siden jeg har teppegulv..
Jon Arne kom på kvelden, og vi så Vampire Diaries. Kjempekul serie:D

Torsdag: Morgenen var som vanlig. "Hoppet" opp av senga i halv 8-tiden, Kasper og Mathias fikk melk, ordnet oss og lekte en stund, før det ble "grauting", og vips, der sovnet de. Dopp klokken 10? Jaja, de var vel trett da. Det var forsåvidt jeg også, så jeg doppet samtidig, helt til Julie ringte: Hei, ka gjør du? Ska du nå i dag? Ferdig på skola, ska æ kom på besøk? Jajaja sa jeg, gjør ingenting, skal ingenting, bare kom:D Så Julie kom og vi hadde en kjempefin dag med Pernille-pizza til middag (Roger og Jon Arne kom også på middag), masse leking og vaffel til kveldsmat:D Så Twilight, og den var ganske bra, men jeg skjønner ikke helt hvorfor ALLE syns at han Edward er sååå kjekk!! Kul fyr, men ikke noe videre å se på, faren hans derimot.. Jumm!
Mathias måtte opp en liten tur for å spise mer mat, og sovnet ganske så fort igjen. Kasper bestemte seg for å våkne like før jeg skulle legge meg, men etter å ha fått lekt litt med bamsen sin sovnet han også, før det ble min tur:)


I dag (fredag): I dag syns jeg at jeg har vært sprek!! Trillet en lang lang tur (1 1/2 time)! Og jeg ble sliten, for nå begynner ungene å bli litt tunge, og det gjør det ikke så mye lettere at de er så veldig flinke til å brøyte på Levanger. Hompetitten-hompetitten heia, barnevogna homper helt på skeiva... Men de to i vogna gjorde seg ikke noe merke med det, de sov og de sov. Hadde en liten pustepause på Kiwi der vi møtte på Jon Arne. Han har fått seg jobb!!!! Gratulerer!!
 Nettopp våknet etter langtur.

Ellers har jeg gjort litt husarbeid, lekt med Kasper og Mathias og hatt besøk av mamma og pappa. De hadde med seg et prospekt på et leilighetskompleks:) Så nå spørs det om det ikke blir leilighet på oss til jul, hvis de begynner å bygge. Håper det, så nå krysser jeg alt som krysses kan. Det er på Nossum, ikke for nært, men heller ikke for langt unna mamma og pappa, og så er det grei gangavstand til butikker osv. Og prisen er heller ikke værst:D Hvis jeg får meg leilighet der, tror jeg nok at jeg kommer til å trives som plommen i egget!

Nå ligger begge guttene og sover, og jeg har planer om å bare slappe av i sofaen og glane litt tv. Tror det blir en tidlig kveld på meg, for i morgen skal vi på Backlund sammen med mamma og pappa:)

5 kommentarer:

  1. De blir bare søtere og søtere guttene dine Camilla!:) Herlige små!

    SvarSlett
  2. Tusen takk:) Ja, de er herlige! Gleder meg til de begynner å krabbe rundt omkring nå:D

    SvarSlett
  3. Ja, det vil jeg tro!:) Spennende tider fremover!:)

    SvarSlett
  4. D høres ut som du har nok å hæng fengran i om dagan;) Men du?;) Sa itj du ein gång te mg: Eg ska ailler bli sånn som har på ongan matchende kleia?:p Hehe.. Da brukt eg å sei: Jooooo, såklart må man d når man har to;) Neeeeei sa du da:p Men dæm ser VÆLDI hæli ut der dæm legg da:D:D

    smask&dask

    SvarSlett
  5. Nja, my å gjør, men æ har fortsatt goo tid:P
    Stæmme at æ sa d ja, men d e itj min feil at følk strekke/kjøpe likænse kleia t dæm:P Men dæm har forskjellige smokka, å forskjellig farge på både votta å tøfla så d gjør d overkommelig at dæm har likænse "utekleia";)

    SvarSlett